Facebook a ty další
Nejčastěji využívají sociální sítě jako například Facebook mladí lidé. Dále jsou to pak lidé spíše starší, což je možná dosti překvapivé. Ovšem faktem je, želidé v mladším seniorském věku tráví na sociálních sítích. Je to jistě překvapivé, stejně tak překvapivé je, že největšími odpůrci Facebooku jsou lidé ve středním produktivním věku. Tito mají největší předsudky a Facebook vnímají jako velkého nepřítele. Snad proto, že jejich děti tráví na sociálních sítích takové množství času. Přitom ve skutečnosti mají sociální sítě velký potenciál a to zejména pro podnikatele.
Vsaďte na sociální sítě
Pokud snad pracujete jako OSVČ, tak rozhodněvyužívejte sociální sítě na maximum. Jedná se o velký potenciál a příležitost, jak získat co největší množství zákazníků. Interaktivní způsob, jak komunikovat se zákazníky stávajícími i potenciálními.
Existuje celá řada kampaní, které lze prezentovat prostřednictvím sociálních sítí. Seznamovat s novými produkty, novými službami, akcemi, nabízet různé soutěže a podobně. Ovšem sociální sítě lze využít také k přímé komunikaci se zákazníky. Každá produktivní firma má nejen webové stránky, ale také profil na Facebooku, Twitteru a Googlu Plus. E-mail je dnes totiž trochu jako přežitek. Ke komunikaci se zákazníkem se využívá častěji přímý chat.
Facebook můžete také využít k pracovnímu náboru. Vaše pracovní nabídky uvidí mnohem více lidí než na personálních portálech.
Možná jste si právě řekli, že je třeba to zvážit, ale že si úplně nejste jisti, jak s tím začít. Nicméně to není důvod k tomu, abyste si zoufali. Existuje celá řada mediálních agentur, které se kampaněmi tohoto typu zabývají.
Další kapitolou je pak Linked In.Jedná se o personální sociální síť. Tam můžete prezentovat svůj profesní životopis a věřte, že zajímavé pracovní nabídky se jen pohrnou.
Zajímavý článek najdete také zde: